بازی This War of Mine: Final Cut در تاریخ 10 می برای PS5 و Xbox عرضه می شود.

بازی This War of Mine: Final Cut در تاریخ 10 می برای PS5 و Xbox عرضه می شود.

بازی بقای جنگ این استودیو 11 بیتی، This War of Mine، در طول سال‌ها به دلیل داستان سرایی درخشان، گیم‌پلی پایه‌ای و تأثیرگذار بر زندگی روزمره شهروندان عادی در زمان جنگ، با بازیکنان زیادی در ارتباط بوده است. به دنبال موفقیت آن در طول سال‌ها، اکنون برای PS5 و Xbox Series X/S نیز عرضه می‌شود.

 

بازی War of Mine: Final Cut که از طریق توییتر رسمی بازی اعلام شد، برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X/S با تصاویری به‌روزرسانی‌شده 4k  و تنظیمات رابط کاربری برای بازی آسان‌تر با استفاده از کنترلرها منتشر خواهد شد. این پورت که در 10 مه رنگ‌آمیزی شد، توسط Crunching Koalas اداره می‌شود که به خاطر انتقال پروژه‌های مستقل مختلف به کنسول‌ها معروف هستند. در کنار پلتفرم های ذکر شده در بالا، این بازی در زمان عرضه روی Xbox Game Pass قابل بازی خواهد بود.

 

مدیر عامل استودیوهای 11 بیتی پرزمک مارسال می‌گوید: ما معتقدیم که آموزش مردم در مورد واقعیت‌های جنگ در حال حاضر بسیار مهم است، در حالی که واقعیت وحشتناک آن به یک مبارزه روزانه برای افرادی که نزدیک ما هستند تبدیل شده است.

 

ما مفتخریم که جمع آوری کمک های مالی اخیر This War of Mine به ما کمک کرد موجی از کمک های خودجوش برای قربانیان جنگ در اوکراین ایجاد کنیم، و امیدواریم بتوانیم پیام ضد جنگ خود را با This War of Mine: Final Cut بیشتر منتشر کنیم.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی This War of Mine: Final Cut در تاریخ 10 می برای PS5 و Xbox عرضه می شود.

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/fda4

خبرنامه بازی ها

گالری